Onderhoud en herstellingen
Heb je een technisch probleem aan jouw woning?
Technische problemen aan jouw woningen kan je steeds melden via het specifieke formulier op deze website. Je kan dit formulier hier terugvinden.
Als de herstelling via de Thuisbouwer verloopt is het mogelijk dat deze wordt uitgevoerd door 1 van onze externe experten. In dat geval is het mogelijk dat we achteraf nog een controle doen. De externe experten zullen je voorafgaand contacteren voor een afspraak. Ter plekke bekijken zij hoe de werken zijn uitgevoerd, stemmen zij deze af met de gefactureerde werken en beoordelen zij de kwaliteit ervan. Zo willen we onze huurders nog beter van dienst zijn.
Heb je een probleem met jouw watervoorziening (geen water of drukproblemen)?
Het kan zijn dat de watertoevoer onderbroken is door werken in de buurt.
Bel daarom naar Farys op het nummer 078 35 35 99 om te weten of de toevoer van het drinkwater tijdelijk is afgesloten in de buurt. Zij zijn 24/7 beschikbaar.
Heb je een ander probleem zoals bv een waterlek, defecte watermeter, verstopte riolering, foutmelding in de sturingskast, … klik dan hier
Je hebt geen elektriciteit meer?
Controleer eerst of het probleem te wijten is aan jouw binneninstallatie. Is dat niet het geval, dan heeft de onderbreking waarschijnlijk te maken met het distributienet van Fluvius.
Je kan 24/7 bellen naar de Stroomlijn via het nummer 0800 65 0 65 (Fluvius) of je kan de stroomonderbreking ook terugvinden op de kaart van Eandis met stroomonderbrekingen.
Hangt er een gasgeur?
Bel dan onmiddellijk naar onze medewerkers op 052 470 471.
Niemand bereikbaar, of bel je buiten de kantooruren? Bel dan direct naar 0800 65 0 65 (Fluvius).